FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

1. Jakie są dostępne formy płatności ?

Podstawowa forma płatności to - tradycyjny przelew bankowy - szybki przelew elektroniczny (przy pomocy serwisu Przelewy24) - “za pobraniem” ( płatność przy odbiorze; pieniądze przekazuje się wówczas kurierowi ). W przypadku wyboru tej opcji do kosztu transportu kurierem DHL trzeba doliczyć kwotę: 3,10 zł natomiast w przypadku kuriera UPS trzeba doliczyć: 0,5% od kwoty pobrania ( minimum 3,5 zł )

2. Jakie są koszty transportu?

DHL Cena za paczkę DHL do 1 kg - 13,96 brutto Cena za paczkę DHL do 31 kg - 16,05 brutto Ubezpieczenie w cenie przesyłki - do 500 zł (nie dotyczy przesyłek pobraniowych) Ubezpieczenie przesyłki 500 - 50.000zł - 1 zł netto Pobranie - 2,5 zł netto (+ dodatkowe ubezpieczenie 1 zł) Doręczenie w sobotę - 10 zł Przesyłka nietypowa - 15 zł UPS Cena za paczkę do 30 kg UPS Standard 16,90 zł brutto Ubezpieczenie w cenie przesyłki - do 323 zł Ubezpieczenie przesyłki 323 – 50.000 zł – 1,00 zł Pobranie – 0,5% nie mniej 3,50 zł Przesyłka nietypowa - 9 zł informacje na temat kosztów transportu można także znaleźć w stopce sklepu w zakładce "koszty wysyłki" lub pod tym adresem: http://best-gol.pl/koszty-wysylki

3. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Informacja o wysyłce dostępna jest na stronie głównej sklepu best-gol.pl. Towar niemal zawsze dociera do Klienta już w ciągu 72h. Dotyczy to oczywiście dni roboczych. W przypadku odbioru osobistego, czas ten może ulec skróceniu do 48h. W wyjątkowych sytuacjach, z uwagi na ogromną ilość zamówień (weekendy, okres świąteczny itp.), wysyłka może ulec niewielkiemu opóźnieniu. W takich przypadkach paczka dostarczana jest maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych.

4. Czy mój rozmiar jest dostępny ?

Wszystkie dostępne aktualnie rozmiary danego produktu są widoczne po otwarciu karty produktu, na prawo od zdjęcia tuż pod ceną produktu

5. Co zrobić, kiedy nie ma mojego rozmiaru ?

Skontaktuj się ze mną mailowo: sklep@best-gol.pl telefonicznie: 664-039-301 poprzez czat: prawa dolna część strony gg: 53218209 Zrobię co w mojej mocy, żeby znaleźć i sprowadzić pasujący rozmiar.

6. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Po zaksięgowaniu odpowiedniej kwoty wpłaconej przez Klienta, towar zamawiany jest z hurtowni. Następnie po dostarczeniu do sklepu best-gol.pl sprawdzana jest zgodność towaru z zamówieniem klienta, po czym realizowana jest wysyłka bezpośrednio do Klienta.

7. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Oczywiście, wystarczy podczas zakupu produktu zaznaczyć w 3 punkcie ( "Twoje adresy dostawy" ) zaznaczyć pole: "Proszę o załączenie faktury VAT" oraz wypełnić dane: "Dane firmy"

8. Jak długo muszę czekać na rozpatrzenie reklamacji ?

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia przyjęcia reklamowanego towaru. W celu uzyskania szczegółowych informacji pytania proszę kierować na adres: sklep@best-gol.pl